۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۷۰۲
سرلشکر رشید:
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: دشمنان، تروریست‌ها جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نمی کند.
به گزارش پایداری ملی، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پی به شهادت رسیدن محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع طی یک عملیات تروریستی، در پیامی خاطر نشان کرد: دشمنان میهن عزیزمان و تروریست‌ها جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نمی کند.

متن پیام سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر وقوع حادثه تلخ و دلخراش ترور وحشیانه یکی از خدمتگزاران راستین میهن اسلامی و ملت غیور ایران، شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط ایادی اسکتبار جهانی و رژیم پلید و آدم کش صهیونیستی موجب تاسف و تاثیر عمیق اینجانب گردید.

شهید دکتر محسن فخری زاده سال‌های طولانی از عمر پربرکت خویش را در عرصه ارتقاء دانش و پژوهش‌های علمی و صنعت دفاعی کشور صرف نموده و منشاء خدمات ارزنده فراوانی در این حوزه گردید.

هرچند شهادت این مدیر ارزشمند، ضایعه دردناکی برای ملت شریف ایران اسلامی و مجموعه‌ی علمی و صنعت دفاعی کشور می‌باشد، اما دشمنان میهن عزیزمان و تروریست‌ها جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نکرده و راه آن شهید بزرگوار و خون به ناحق ریخته‌اش سرلوحه ادامه راه دیگر جوان مومن و مدیران انقلابی خواهد بود و راهش هرگز متوقف نخواهد شد.

اینجانب شهادت این مرد فرزانه و دانشمند صنعت دفاعی کشور را به حضرت بقیه‌الله اعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی، ملت شریف کشور ایران و خانواده معزز و ارجمند آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات و رحمت واسعه را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.»
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر