۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۹۶
استاندار اردبیل گفت: ساخت بیمارستان ۹۶تخت خوابی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل کمک خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی است و در طراحی آن پدافند غیر عامل لحاظ شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جریان بازدید از پروژه۹۶ تخت خوابی سپاه اردبیل اظهار کرد: به جهت سابقه وجود بیماری های زمینه ای در اردبیل، نیاز به تخت های بیمارستانی و کادر درمانی متخصص بیش تر در آن احساس می شود.

وی با بیان اینکه برای افتتاح هرچه سریع تر این بیمارستان تلاش می کنیم افزود:علیرغم اینکه پیگیر احداث بیمارستان های ۵۰۰تخت خوابی نجف زاده و ۱۰۰۰تخت خوابی علوم پزشکی هستیم، برای تسریع در روند اجرا و افتتاح این بیمارستان نیز تلاش می کنیم.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت خوب پروژه۹۶ تخت خوابی سپاه اسکلت بندی شده و پیشرفت مناسبی دارد که در صورت تکمیل و تجهیز ، در بحث درمان برای استان مفید خواهد بود.

 وی افزود: در بحث کرونا سپاه و بسیج استان در کنار دستگاه های اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی تلاش زیادی انجام دادند و همیشه یاری گر مردم و دولت بوده و برای آرامش و امید دادن به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اقدامات بسیج در ایام کرونا محله محور بوده تصریح کرد:این ارگان تمام درمانگاه ها و مراکز بهداشتی خود را در اختیار مردم قرار داده و در راستای فرهنگ سازی رعایت پروتکل بهداشتی در محلات و روستاها اقدامات خوبی انجام داده اند.

این مسوول ضمن قدردانی از مجموعه سپاه استان اظهار کرد: این مجموعه از اول شیوع ویروس کرونا در بحث غربال گری، ضد عفونی محلات و سطح شهرها، خدمات رسانی و حتی توزیع بسته های معیشتی در کنار مردم و مسوولان بوده اند.

در این بازدید سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و ندایی معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل و نیز  حضور داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر