۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۱۴۴۰
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان و میزبانی از شرکت‌های نفتی، نهادهای نظامی و نیروگاه اتمی، نیازمند ایجاد بانک خون بسیار غنی در راستای پدافند غیرعامل در بوشهر هستیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، عبدالکریم جمیری در بازدید از ساختمان در حال احداث  مرکز جامع انتقال خون استان بوشهر خدمات انتقال خون را نبض تپنده سلامت جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: در جایی که این مایه حیاتی هیچ جایگزینی ندارد و زندگی نیازمندان به ایثار و حضور مردم گره خورده است، همه ما در راستای وظیفه انسانی و دینی خود باید به اهدای خون در این شرایط خطیر اهتمام ویژه داشته باشیم. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ارسال نمونه های خونی به فارس را امری زمان‌بر و غیرحرفه‌ای دانست و گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان و میزبانی از شرکت‌های نفتی، نهادهای نظامی و نیروگاه اتمی، نیازمند ایجاد بانک خون بسیار غنی در راستای پدافند غیرعامل در بوشهر هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: برای پاسخگویی به نیازهای درمانی بیماران باید دستگاه پالایش خون در مرکز انتقال خون بوشهر مستقر شود تا در کمترین زمان ممکن به نیاز بیماران پاسخ داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر