۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۱۳۴۱
سردار جلالی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی با بیان اینکه ناامیدی درعرصه نظامی سبب شد تا دشمن به سمت به کارگیری تهدیدات نوین غیرنظامی علیه ما حرکت کند، گفت: مطمئن هستیم که آمریکا در جنگ علیه زیرساخت های حیاتی ما نیز شکست می خورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی پیش از ظهر پنجشنبه 8 آبان ماه در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور فعالیت خود را از سال 82 در زمینه رصد تهدیدات و ارتقاء آمادگی عمومی جامعه آغاز کرده است، گفت: بر خلاف گذشته که تهدیدات در عرصه نظامی بود، اکنون بیشتر تهدیدات کشور در زمینه جنگ ترکیبی است که از یکی دو سال گذشته علیه ما آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به دلیل نگرانی از تبعات رویارویی نظامی با ایران و پاسخ مقتدرانه کشورمان، به سمت تهدیدات نوین مانند حملات سایبری گم نام گرایش پیدا کرده اند، اظهار کرد: حملات سایبری به زیرساخت های ما یکی از رویکردهایی است که دشمن آغاز کرده است که البته به لطف خدا دشمن در این جبهه نیز تاکنون ناکام مانده و خواهد ماند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تضعیف توان اقتصادی مردم و کوچک کردن سفره معیشتی مردم است، گفت: از همین رو در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است تا توزیع یارانه ها روی کالاهای اساسی هدفمندتر انجام شود که خوشبختانه با استقبال مجلس از ایده سازمان پدافند غیرعامل کشور طرح ایجاد شبکه هوشمند توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص مقابله با کرونا نیز گفت: اصول سبک زندگی اسلامی در حوزه بهداشت متکی بر پیشگیری است و این سبک زندگی می تواند مبنای مقابله با کرونا قرار گیرد.


دوای دردهای ما توبه است / پدافند غیرعامل به استحکام درونی جامعه و نظام بپردازد

آیت الله علوی گرگانی نیز در این دیدار با بیان اینکه باید دردشناس باشیم گفت: تا زمانی که درد را نشناسیم درمان را نیز نخواهیم شناخت؛ درد ما گناهان است و دوای درد ما نیز توبه است.

این مرجع تقلید همچنین با بیان اینکه پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد، تصریح کرد: به مسؤولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آنهاست توصیه می کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر انجام دهند که البته تحقق این مهم منوط به همیاری و همکاری همه دستگاه‌هاست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر