۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۶۱۲۹۶
بوشهر استاندار بوشهر از اجرای رزمایش پرتویی بوشهر در صورت بهبود شرایط کرونایی خبر داد و گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر از جمله بوشهر در حال تدوین است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند، در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در زمینه‌های مختلف است که می‌طلبد نسبت به پدافند غیرعامل در استان اقدامات مطلوب انجام شود.

وی یکی از اهداف اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل را جلوگیری از بروز حوادث دانست و بیان کرد: به منظور کاهش مخاطرات، طرح جامع پدافند غیرعامل استان بوشهر در حال تدوین و آماده‌سازی است.

استاندار بوشهر با اشاره به طراحی و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، خاطرنشان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل بوشهر در حال تدوین است که پس از تأیید نهایی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ پدافند غیرعامل در پیشگیری از حوادث و مصون نگه داشتن جامعه از بلایا تاکید کرد: بوشهر دارای ظرفیت‌های حساس و مهمی است و باید طرح‌های پدافند غیرعامل در استان تقویت شود.

گراوند در ارتباط با برگزاری رزمایش پرتویی نیروگاه هسته‌ای در بوشهر نیز بیان کرد: اجرای این رزمایش به وضعیت کرونایی بستگی دارد و در صورت بهبود شورا امسال نیز این رزمایش برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر