۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۸۷
استاندار قزوین گفت: با اجرایی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل، پروژه‌های جدید و همچنین قدیمی استان صاحب پیوست پدافند غیرعامل خواهند شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، هدایت‌الله جمالی پور در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل یک مسئله مهم و اولویت دار برای کشورهای در حال توسعه است.

وی افزود: برای حفظ دارایی‌ها باید بتوانیم از شیوه‌های نوین استفاده کنیم تا بتوانیم در شرایط بحرانی و یا جنگ از آنها استفاده کنیم.

استاندار قزوین بابیان اینکه همه پروژه‌ها در استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند، تصریح کرد: با اتمام و ابلاغ طرح جامع پدافند غیرعامل علاوه بر اینکخ همه طرح‌های جدید دارای پیوست پدافند غیرعامل خواهند بود، برای طرح‌های قدیمی نیز باید پیوست پدافند غیرعامل تهیه شود تا بتوان آنها را در شرایط تهدید و جنگ حفظ کرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر سطح تهدید در کشور زیاد است و امیدواریم با رعایت و عملیاتی کردن طرح جامع، از سرمایه‌های خود حفاظت کنیم.

محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: در هفته پدافند غیرعامل بیش از ۹۰ برنامه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در هفته پدافند غیرعامل بتوانیم از آن رونمایی کنیم.

افشار عنوان کرد: ۲۹ برنامه کاربردی را با کمک کارگروه‌ها برگزار کردیم که البته محوریت بیشتر آنها در حوزه زیستی بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه‌های پیش بینی شده در این کارگروه‌ها را عملیاتی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر