۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۱۲۴۸
تشریح اقدامات هفته پدافند غیرعامل در استانداری تهران
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران با تشریح اقدامات هفته پدافند غیرعامل بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علی رضوان در جلسه شورای پدافند غیرعامل با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل وجه مهمی از امنیت ملی است که باید مود توجه جدی قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا در کشور امسال نمی‌توانیم برنامه های هفته پدافندغیرعامل را همانند سال های گذشته دنبال کنیم، با این حال سعی می کنیم تا با همکاری دستگاه‌های مختلف، با راهکارهای نوین و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی بتوانیم در تعمیق این فرهنگ گام های عملیاتی برداریم.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت مهمی برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل است که در این راستا در حوزه سیاست های اجرایی بر وحدت ملی، اقتدار نظام اسلامی، مقاومت فعال و تاب آوری همکاری دستگاه ها، خلاقیت و نوآوری تاکید شده است.
 
رضوان سپس گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت فضای شبکه شاد باید برای ترویج این فرهنگ استفاده کند، همچنین ظرفت های خلاقانه و تاکید بر اطلاع رسانی، بهره مندی حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی در این هفته به نحو مطلوب بهره گرفته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه های این هفته نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، ضمن اینکه در این هفته رزمایش های مختلفی زیستی، تست برق مولد اضطراری، رزمایش سایبری، رخداد پرتویی و شیمیایی  برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر