۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۱۲۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
اسکندری نسب گفت: دفاع در برابر سیاست‌های دشمن، راهبرد اصلی پدافند غیرعامل است که باید از همه آرمان‌ها و ارزش هایمان پاسداری کنیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه کمیته پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان کارگروه‌های مختلف برگزار شد، با بیان ضرورت و اهمیت مسئله بازدارندگی، گفت: مسئله بازدارندگی باید همواره در نظر باشد تا در مواجهه با بحران، کمترین آسیب پذیری را داشته باشیم.

او افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش به جامعه است، خانواده آموزش و پرورش بسیار گسترده است و در دوران بیماری کرونا ظرفیت آموزش و پرورش بیش از پیش مشخص شد و این دستگاه عظیم به یک خودباوری برای ارزش گذاری فعالیت معلمان رسیده است.

اسکندری نسب، تصریح کرد: پدافند غیر عامل حتی در مسائل شخصی هم کمک کننده است فردی که آموزش دیده باشد می‌تواند از جان، مال و امکاناتش حفاظت کند.

او با اشاره به این که جایگاه معلمان در اولین قدم باید از طرف خودشان تبیین شود، گفت: یکی از دلایل تعطیلی چند روزه آموزش حضوری در مدارس، هشدار به جامعه به لحاظ شیوع زیاد بیماری است.

او افزود: زمان‌هایی که مدرسه‌ها بصورت حضوری آموزش دارند، مدرسه امن‌ترین مکان برای آموزش دانش آموزان است و شیوه نامه‌های بهداشتی خیلی خوب رعایت و همچنین معلمان از دل و جان تلاش می‌کنند.

اسکندری نسب گفت: آموزش، تعطیل شدنی نیست و شبکه شاد فرصت و ظرفیت خوبی نه تنها برای آموزش و پرورش که برای نظام است هر چند که عده‌ای همواره به فکر تخریب و کارشکنی در این خصوص هستند.

او عنوان کرد: خانواده‌ها باید برای آموزش دانش آموزان برنامه ریزی کنند تا خدایی نکرده سهل انگاری باعث بازماندن آنها از تحصیل  نشود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر