۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۶۰۸۹۲
جلسه کارگروه آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان در سالن جلسات مرکز صدا و سیمای استان خوزستان با حضور نمایندگان عضو کارگروه مربوطه برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، در ابتدای جلسه میدانی معاون سازمان صدا و سیمای استان ضمن اشاره به مصوبات جلسات قبل و مرور وظایف قرارگاه پدافند زیستی، بر شناسایی تهدیدات زیستی در حوزه قرارگاه پدافند زیستی در هریک از دستگاه های اجرایی تاکید نمودند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل خواستار هم افزایی و هم اندیشی بین کلیه اعضای کارگروه در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه های پدافند غیرعامل شد.

در ادامه جلسه  صفری رئیس کارگروه طرح و اجرا اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با اشاره به همزمانی ویروس کرونا و آنفولانزا در فصل پاییز،عنوان نمود که از هم اکنون تدابیر لازم اتخاذ و در این خصوص برنامه های تولیدی به منظور اگاه سازی جامعه در دستور کار قرار گیرد. 

همچنین در خصوص نحوه هزینه کرد دستگاه های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل توضیحاتی در خصوص مطابق مفاد بند "الف" و "ت" ماده 5 آیین نامه اجرایی ماده 58 قانون احکام دائمی کشور ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر