۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۶۱۵
رئیس سازمان وظیفه عمومی ضوابط و مقررات ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی را تشریح کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری درباره ضوابط و مقررات ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی اظهار کرد: تمام دانشجویان دارای معافیت تحصیلی در طول تحصیل تا مقطع دکتری فقط یک بار می‌توانند از تحصیل انصراف داده و در مقطع، رشته یا دانشگاه جدید ادامه تحصیل دهند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی درباره ضوابط و مقررات انصراف از تحصیل افزود: دانشجو باید فاقد غیبت بوده و تا مقطع دکتری، فقط یک بار از تحصیل انصراف داده باشد.

وی بیان کرد: انصراف از تحصیل دانشجو  باید در سنوات اولیه تحصیلی باشد، به عنوان مثال دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته که تمایل به انصراف از تحصیل دارد، تنها می‌تواند در سنوات تحصیلی اولیه یعنی سنوات تحصیلی پنج ساله اقدام کند و در سنوات ارفاقی امکان بهره‌مندی از این امتیاز نیست.

این مقام انتظامی عنوان کرد: از دیگر شرایط اصلی انصراف از تحصیل دانشجویان این است که از تاریخ انصراف در دانشگاه اولیه تا زمان شروع به تحصیل در دانشگاه، مقطع یا رشته تحصیلی جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر