۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۹۶
پیام فرمانده و نمایندگی ولی فقیه سپاه در تهران بزرگ
تفکر ناب بسیجی در تمامی مناطق بین المللی فراگیر شده و مستضعفین و ستمدیدگان عالم با سر لوحه قرار دادن این اندیشه، عزم خود را جزم نموده تا دیکتاتوری های دست نشانده را در زباله دان تاریخ مدفون سازند.
 به گزارش پایداری ملی، متن پیام تشکر سردار محسن کاظمینی فرمانده و حجت‌الاسلام گواهی نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) از بسیجیان به مناسبت اجرای برنامه های بزرگداشت هفته بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

رمز عزت و عظمت، سعادت و سیادت کشور اسلامی ایران اتحاد و یک دلی غیور مردانی است که سالها با تلاش های سترگ در میادین مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی در صف رویارویی با دشمنان قسم خورده نظام قرار گرفته اند و دلیرانه از کیان جمهوری اسلامی دفاع می نمایند. مردانی که با قلبی مملو از ایمان و سر شار از معنویت و متبلور به انوار الهی، خالصانه بدون هیچ توقع و اجری مادی، پا در رکاب نموده و شجاعانه مفتخر به نام بسیج، جنگ نرم دشمن را به کابوسی زجر آور برای آنان مبدل ساخته اند.

نیروی توانمند بسیج که به حق شجره طیبه و یادگار بزرگ رهبر جهان اسلام در عصر حاضر است، توانسته در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه رشادت وشجاعت، دوران طلایی و ماندگاری را رقم بزند که پس از سالها همچنان در صفحات زرین تاریخ انقلاب می درخشد و امروز آوازه و نام بسیج و بسیجی در کشور های اسلامی به خصوص سرزمین مظلوم لبنان لرزه بر اندام مستکبرین و دست نشاندگان صهیونیست افکنده است.

تفکر ناب بسیجی که همان تفکر مجاهدان راه خدا از صدر اسلام تا کنون است، در تمامی مناطق بین المللی فراگیر شده و مستضعفین و ستمدیدگان عالم با سر لوحه قرار دادن این اندیشه، عزم خود را جزم نموده تا دیکتاتوری های دست نشانده را در زباله دان تاریخ مدفون سازند.

بسیجی در هر سنگری که قرار گیرد با مجاهدت و تلاش آن را به فرصتی بزرگ تبدیل می نماید و با فتح خاکریز های مختلف به توانایی شگرفی دست می یابد که موجب تحیر و تحسین دوست و دشمن  واقع می شود همچنان که پس از هشت سال نبرد با تمامی دنیای استکبار، در جنگ نرم نیزتمامی دسیسه ها و شبیخون های فرهنگی دشمن را خنثی نمود و در مقابله با تحریم های اقتصادی با حضور در مراکز علمی به اوج قله های افتخار دست یافت.

بسیجی با ساده زیستی و اقتدا به مولایش در سنگر جهاد سازندگی توانسته در دورترین مناطق محروم به امداد مستضعفان شتافته و با ساختن مدارس و مراکز آموزشی و عبادی، محرومیت را از تارک این سرزمین بزداید.

هفته بزرگداشت بسیج یادآور تمامی مجاهدت ها و از جان گذشتگی های این نیروی عظیم الهی است و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) امسال نیز با عزمی راسخ ضمن حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با اجرای مراسم و برنامه های متناسب با هفته بسیج و دهه ی اول محرم الحرام حماسه ای دیگر آفریدند که اجر معنوی آن در نزد خدای متعال محفوظ و باقیات و صالحاتی است برای تمامی این رزمندگان غیور و به همین منظور فرماندهی و نمایندگی سپاه تهران بزرگ، این خدمات ارزنده و تلاش های فداکارانه را پاس می دارد و بر تمامی بسیجیانش که سربازان حقیقی ولایتند درود می فرستد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر