۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۰
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: فقط از راه اجرای صحیح پدافند غیرعامل و آمادگی همه‌جانبه نظام می‌توان، جلوی تهدیدات استکبار علیه ایران اسلامی را گرفت.

به گزارش از کرمان، حسن رحمانی امشب در مانور پدافند غیرعامل کارخانه لاستیک بارز کرمان با بیان اینکه دشمن باید بفهمد با تهدید نمی‌تواند ایران اسلامی را بر هم بریزد، اظهار داشت: با آمادگی لازم و اجرای اصول پدافند غیرعامل می‌توان، طمع کشورهای تهدید کننده را کاهش داد.

وی تصریح کرد: باید پویایی علمی و فنی در تمام سطوح مدیریتی را افزایش داد و در نهایت پایداری و امنیت ملی را به صورت چشمگیری ارتقا بخشید.

رحمانی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات هم آمادگی نظامی لازم است و هم آمادگی غیر نظامی، گفت: امروز تهدید نرم ماهیت و کیفیت جنگ‌ها را تغییر داده و می‌توان آن را مترادف جنگ نرم، جنگ سرد، جنگ سایبری، تهدید با هجمه فرهنگی، جنگ رسانه‌ای، شایعات اقتصادی و ... دانست.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پدافند غیرعامل را مصونیت، مقاومت، تزریق ژن پایداری در بدنه کشور و آسیب‌ناپذیری تعریف و عنوان کرد: همه واحدهای کاری استان باید به بهترین شکل ممکن در مقابل هر گونه تهدیدی خود را آماده کنند.

رحمانی اذعان کرد: دشمنان اسلام قصد دارند از طریق جنگ نرم به اتحاد مردم ضربه بزنند، شایعه پراکنی و بحران کاذب اقتصادی را به وجود آورند، اما به حول و قوه الهی و رهبری ولایت فقیه و هوشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی هیچ‌گاه به این خواسته‌های شوم خود دست پیدا نمی‌کنند.

وی، مهم‌ترین دلایل خصومت استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دیدگاه ایدئولوژی اسلامی و پایبندی به اسلام ناب، موقعیت ژئوپلتیک و جغرافیای خاص سیاسی، وجود منابع عظیم نفت و گاز و دیدگاه جمهوری اسلامی به عرصه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد: فقط از راه اجرای صحیح پدافند غیرعامل و آمادگی همه‌جانبه نظام می‌توان، جلوی تهدیدات استکبار علیه ایران اسلامی را گرفت.

معاون استاندار کرمان نیز به اهمیت پدافند غیرعامل در تمام ارکان جامعه به ویژه واحدهای کاری اشاره کرد و گفت: مطالعات تاریخی نشان داده است که در 5 هزار سال گذشته بیش از 14 هزار جنگ در دنیا رخ داده است و طی این مدت فقط 60 سال بدون جنگ سپری شده است.

جواد کمالی با بیان اینکه اگر آمادگی لازم نباشد، استکبار جهانی ذره‌ای به ملت‌های آزاده رحم نمی‌کند، گفت: ملت هوشیار و فهیم ایران اسلامی باید هم در زمینه نظامی، اقتصادی و هم در زمینه فرهنگی و فناوری‌های نوین رایانه‌ای به بهترین شکل ممکن اصول پدافند غیرعامل را به کار گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر