۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۹۳۶۰
از حرکت ملی‌پوشان هندبال ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور تعدادی از مسئولان تقدیر شد.
به گزارش پایداری ملی، در این مراسم که به واسطه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان شیمیایی و اسرای هشت سال دفاع مقدس  برگزار شد،  علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون به همراه الله‌کرم استکی و میلاد مسائلی کاپیتان‌های تیم ملی هندبال ایران  حضور یافته و از حرکت ملی‌پوشان کشورمان در جریان رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در کویت و پیش از بازی با این تیم، با اهدای  تابلو فرش و لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا  جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در  پیامی  از این حرکت قهرمانانه قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است :

«برادر عزیز جناب آقای علیرضا پاکدل
ریاست فدراسیون هندبال
سلام علیکم
ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی ، بدین وسیله قدردانی خود را از اقدام ارزشی و انقلابی شما و اعضای تیم ملی در ادای احترام ویژه به پرچم و سرود ملی کشورمان در دیدار با تیم ملی کویت اعلام می‌دارم. میدان ورزش همچون عرصه‌های دفاعی، سیاسی، علمی و ... همواره عرصه نمایش اقتدار، توانمندی و ظرفیت‌های بیکران ملت بزرگ و عزیز ایران بوده است که بخشی از این مهم بدست توانمند شما عزیزان رقم خورده است. افتخار بازی ملی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که خون‌بهای شهیدان عزیز است ، ارزش انقلابی و مردمی است که به شایستگان می‌رسد.اقدام انقلابی اعضای تیم ملی هندبال کشورمان نشان داد جامعه ورزشکاران همچون ملت بزرگ ایران اسلامی معتقد به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی  و متعهد به خاک پاک ایران اسلامی هستند.همواره در زندگی  موفق و پیروز باشید.

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
رییس پدافند غیر عامل کشور»

در جریان بازی‌های تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که دی ماه سال گذشته در کویت برگزار شد ، پیش از بازی ایران و کویت  ملی‌پوشان با سلام نظامی در حین پخش سرود مقدس کشورمان نسبت به مقام شامخ شهدا و پرچم پرافتخار کشورمان ادای احترام کردند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر