۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۹۳۱۷
در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای خودکفایی سپاه:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم‌های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری در روند وضعیت دفاعی ما ندارد، گفت: ما امروز در هیچ یک از سیستم‌های تسلیحاتی در نیروی زمینی سپاه به خارجی‌ها وابستگی نداریم و به مرحله خوداتکایی و استقلال رسیده‌ایم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه از تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به ویژه در حوزه تسلیحات به عنوان فرصتی مغتنم یاد کرد و اظهار داشت: در شرایطی که تحت تحریم‌های تسلیحاتی جهانی و وجود دشمنانی واقعی همچون آمریکا به سر می‌بریم، مرتفع کردن نیازهای حوزه دفاعی با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بومی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آرایه وسیعی از تسلیحات دفاعی زمینی را در نمایشگاه دستاوردهای تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه مشاهده کردیم، افزود: امروز به فضل الهی این جهت‌گیری در نیروی زمینی ما ایجاد شده که از سلاح‌های سبک تا سنگین و از زرهی و توپخانه، مهندسی و سامانه‌های اطلاعاتی و راداری که مورد نیاز رزم زمینی است با تکیه بر دانش و فناوری بومی ایجاد شده‌اند.

سلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی فناوری‌هایی که در ابعاد جهانی در حوزه رزم زمینی قرار دارد را در ساختار، بدنه و سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه مشاهده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه درحال حاضر فرمانده نیروی زمینی سپاه تمرکز خود را بر ارتقای توان و تجهیزات این نیرو گذاشته است، ادامه داد:  علاوه بر این ارتباط بسیار مطلوبی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با موسسه‌های دانش بنیان و جامعه علمی و نخبگانی برقرار است.

سلامی با تاکید بر اینکه تحریم‌های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری در روند وضعیت دفاعی ما ندارد گفت: ما امروز در هیچ یک از سیستم‌های تسلیحاتی در نیروی زمینی سپاه به خارجی‌ها وابستگی نداریم و به مرحله خود اتکایی و استقلال رسیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود سیستم‌های غافلگیرکننده خواهیم بود، اظهار کرد: نیروی زمینی ما امروز غافلگیری فناورانه را در دستور کار قرار داده است تا در برابر فناوری‌های روز کمبودی احساس نشود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر