۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۵۹۲۲
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:پدافند غیر عامل یک اصل بسیار مهم و جدی در ایجاد بازدارندگی و حفظ سرمایه های نظام و حفظ منافع ملی کشور است.
به گزارش روابط عمومی استانداری،حاتم ناروئی ظهر امروز در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، اظهار داشت:پدافند غیر عامل یک اصل بسیار مهم و جدی در ایجاد بازدارندگی و حفظ سرمایه های نظام و حفظ منافع ملی کشور و جان مردم است.
وی افزود: در واقع دفاع امری است ملی که بر عهده آحاد ملت و همچنین حکومت است.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دفاع باید همسنگ و همتراز با حمله باشد تصریح کرد: امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری های روز روش دفاع از حوزه ها نظامی به حوزه های غیر نظامی و نرم توسعه پیدا کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به تهدیدات نوین علاوه بر شورای پدافند غیر عامل که دارای یازده کارگروه تخصصی است دو قرارگاه مستقل جهت مقابله با تهدیدات سایبری و تهدیدات بیولوژیک در استان ها راه اندازی شده است.
ناروئی اذعان داشت: در سال گذشته با همت و همکاری مجموعه پدافند غیرعامل در استان گامهای بلندی در حوزه پدافند غیر عامل برداشته شده است که لازم میدانم از مجموعه مدیریت اداره کل پدافند غیرعامل و پرسنل درگیر تشکر نمایم.
رئیس شورای تامین استان با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه های مرتبط و آموزشی و نصب پلاکاردها و تیزرهای مربوطه در دستگاههای اجرایی در طول این هفته، گفت: اداره کل پدافند استان را مامور برنامه ریزی،نظارت و پیگیری برنامه عملکرد دستگاهها نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر