۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۷۶۹
چهارم تا دهم آبان ماه صورت می‌گیرد
دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبان ماه سال‌جاری در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

پیش از ظهر امروز نشست هماهنگی دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هدف هماهنگی و هم‌افزایی بین‌بخشی و آمادگی ساختار مدیریت در شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران (جنوب تهران) برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 در نشست هماهنگی دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران که با حضور معاونان و مدیران آبفای منطقه شش و مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان استان معین برگزار شد، با تاکید بر اینکه حوادث و اتفاقات غیرمترقبه قابل پیش‌بینی نیست و باید همیشه آماده باشیم، گفت: آب و فاضلاب منطقه شش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به‌علت واقع شدن بر روی گسل منطقه جنوب تهران دارای شرایط ویژه‌ای است و آبفای منطقه و سازمان‌ها و ارگا‌نهای تاثیرگذار در مدیریت شهری باید همواره آماده مواجهه با حوادث غیر مترقبه و بحران‌های مختلف از جمله زلزله باشند. به همین دلیل این مانور می‌تواند زمینه مناسبی برای آمادگی و هماهنگی در برخورد و مواجهه با بحران احتمالی باشد.

 

مجتبی صفدری اظهار امیدواری کرد این مانور همچون مانور گذشته که با همراهی و همکاری آبفای استان قم به عنوان استان معین و پشتیبان آبفای منطقه شش به خوبی انجام شد، با موفقیت برگزار شود.

در ادامه این نشست سناریوهای تعریف شده برای انجام مرحله‌های مختلف مانور مطرح و نحوه سازماندهی امکانات و تجهیزات و استقرار نیروهای نواحی و پست‌های امداد و نیروهای پشتیبان مورد بررسی قرار گرفت و با تقسیم کار و تشریح وظایف هریک از اعضای ستاد، هماهنگی اولیه جهت برگزاری دومین مانور فراگیر مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان تهران انجام شد.

هماهنگی و هم‌افزایی بین‌بخشی، افزایش سطح هماهنگی با نزدیکترین استان هم‌جوار در شرایط اضطراری، به کارگیری تجهیزات در کمترین زمان و آمادگی ساختار مدیریت در هنگام بروز حوادث از مهمترین اهداف این نشست اعلام شد.

این گزارش حاکی است، دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از تاریخ چهارم تا دهم آبان در سطح استان تهران برگزار می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر