۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۱۶۵
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اعلام آمادگی کامل این نهاد برای همکاری با وزارت بهداشت، خواستار اهتمام جدی این وزارتخانه به مسئله سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام احمد مروی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات درخصوص ویروس کرونا، تأکید کرد: حفظ سلامت زائران بارگاه منور رضوی اولویت نخست آستان قدس است و بر این اساس آمادگی داریم به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، بنا بر سیاست‌های وزارت بهداشت عمل کنیم.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی در راستای حفظ سلامت زائران موظف به همکاری با وزارت بهداشت است و از مسئولان حوزه سلامت کشور انتظار می‌رود، به سلامت زائران و مجاوران اهتمام جدی داشته باشند.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از اقدامات و همکاری‌های آستان قدس با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بر آمادگی بیش از پیش این وزارتخانه با آستان قدس در جهت حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تأکید کرد.

آستان قدس رضوی از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری اقدامات پیشگیرانه خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت حفظ سلامت زائران، کارکنان، خدمه و خادمیاران این مضجع شریف به عمل آورده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر