۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۶۶۹۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان بر رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل درتمامی طرح‌ها، پروژه‌ها و امور توسعه‌ای استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حمید خاورزمینی روز گذشته در نشست رابطین پدافند غیر عامل فرمانداری‌های شهرستانهای تابعه استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: رسالت اصلی سازمان پدافند غیرعامل اهتمام به رعایت الزامات پدافندی برای طرح‌های توسعه‌ای و مدیریت کاهش هزینه‌ها در راستای صیانت از جان و مال مردم است.

وی با تقدیر از عملکرد مدیران سابق اداره کل پدافند غیرعامل استانداری افزود: در گذشته حوزه کمی و آماری فعالیتها و خدمات پدافند غیرعامل در استان مطلوب و اثرگذار بوده، که فرایند کیفی کردن امور خدماتی و ارتقاء جایگاه سازمانی پدافند غیرعامل مهمترین اولویت فعالیتهای این اداره کل است.

وی در این رابطه ادامه داد: نگاه سیستماتیکی به امور و اعمال قانون در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها می‌تواند به امر کیفی کردن خدمات پدافندی کمک شایانی کند.

خاورزمینی گفت: اداره کل پدافند غیر عامل استانداری، عضو اصلی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان است که به عنوان یکی از مراجع مهم در ارزیابی طرح ها، اهتمام به رعایت اصول علمی و فنی پروژه ها و انطباق با الزامات پدافند غیر عامل را در صدر برنامه های خود دارد.  

وی برگزاری دوره های آموزشی، فعال کردن انجمن علمی پدافند غیر عامل، مشارکت سازمانهای مردم نهاد و اطلاع رسانی را از ابزارهای موجود در فرهنگ سازی و اجتماعی کردن پدافند غیر عامل عنون کرد و خواستار تقویت همکاری ها و تعامل شهرستانها درامور مرتبط با اهداف سازمانی اداره کل پدافند غیرعامل شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان در پایان بر عمومی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل با هدف فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی های عمومی و همکاری با نخبگان و متخصصان امر تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر