۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۶
استاندار فارس گفت: زیربنای بیمارستان جدید بالغ بر 70 هزار متر مربع خواهد بود و در ساخت آن رعایت الزامات زیست محیطی و پدافند غیرعامل مورد توجه جدی قرار گرفته است.
حسین صادق‌عابدین امروز دوشنبه 8 مهر در جمع خبرنگاران افزود: بیمارستان جدید در محل بیمارستان فعلی نمازی احداث خواهد شد.

صادق‌عابدین گفت: با توجه به قدمت زیاد ساختمان بیمارستان فعلی نمازی و افزایش روزافزون متقاضیان دریافت خدمات از این بیمارستان و لزوم توسعه بخش‌ها و ظرفیت تخت‌ها، موضوع طرح توسعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سال 91 طرح مطالعاتی به اتمام رسید و نظر مشاوران و کارشناسان هم بر این است که هرگونه ساخت و ساز و انجام امور تعمیراتی در ساختمان بیمارستان فعلی مقرون به صرفه نیست.

استاندار فارس یادآور شد: طرح ساخت بیمارستان جایگزین، طرحی پنج ساله و بهره‌برداری از آن 50 ساله خواهد بود.

صادق‌عابدین گفت: بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی 750 تخت خوابی بوده و با زیربنای استاندار فضاهای بیمارستانی، در محل فعلی بیمارستان نمازی احداث خواهد شد.

استاندار فارس گفت: زیربنای بیمارستان جدید بالغ بر 70 هزار متر مربع خواهد بود و در ساخت آن رعایت الزامات زیست محیطی و پدافند غیرعامل مورد توجه جدی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه این دانشگاه زمین‌هایی را در ارتفاعات شمال‌غرب این کلان‌شهر دارد که با دانشگاه شیراز بر سر مالکیت آن اختلاف است، ابراز امیدواری کرده بود که با حَکَم قراردادن استاندار فارس، مشکل مرتفع شود.

محمدهادی ایمانیه گفته بود احداث بیمارستان جایگزین نمازی در محل ساختمان فعلی، مشکلات متعددی را مانند محدودیت‌های ترافیکی، از بین‌رفتن فضای سبز، مشکلات خدمت‌رسانی به بیماران وخدمت‌گیران فعلی بیمارستان و ... را در پی دارد.

ایمانیه ابراز امیدواری کرده بود که با رفع اختلاف‌ها با دانشگاه شیراز بر سر مالکیت زمین‌های ارتفاعات شمالغرب شیراز، امکان ساخت بیمارستان جایگزین نمازی در این محل، بررسی و تایید شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر