۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۶۵۵۱
نماینده استان ذی‌قار عراق فاش کرد که شماری از شخصیت‌های این استان از عربستان و امارات پول گرفته‌اند که در عراق آشوب و فتنه ایجاد کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از نمایندگان پارلمان عراق از دست داشتن کشورهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده برای ایجاد اغتشاش و خشونت در عراق خبر داد.

به گزارش پایداری ملی «عبدالامیر التعیبان الدبی» نماینده استان ذی‌قار واقع در جنوب عراق روز سه‌شنبه (هشتم بهمن) گفت که «شخصیت‌هایی در شهر "الناصره" (مرکز استان ذی‌قار) مبالغی به ارزش چهار میلیون دلار از مقامات سعودی و اماراتی گرفته‌اند تا در این استان دست به خشونت بزنند».

این نماینده عراقی ادامه داد: «عربستان سعودی، آمریکا و کشورهای دیگر پول‌های زیادی به باندهای "جوکر" (اغتشاشگران) داده‌اند تا در استان ذی‌قار هرج و مرج بیشتری ایجاد کنند».

دوشنبه شب شماری از افراد مسلح با استفاده از خودروهایی، به میدان «الحبوبی» شهر الناصریه یورش بردند و به افراد شرکت کننده در تظاهرات آتش گشودند که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

افراد مسلح بعد از تیراندازی به مردم معترض، خیمه‌های آن‌ها و مغازه‌ها و اموال عمومی را در اطراف میدان مذکور به آتش کشیدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر