۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۶۳۸۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان گفت: نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار در همه حوزه‌های پدافند غیرعامل یک اصل و ضرورت است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از همدان، حمید خاورزمینی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان همدان در سخنانی با گرامیداشت شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی و پاسداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی اوکراین، اظهار داشت: تقویت روحیه ایثار و جهاد در همه سطوح و حوزه های مرتبط با پدافند غیرعامل می تواند به ارتقای کیفی خدمات در این بخش کمک کند.

وی افزود: بالا بردن سطح تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های متولی و مرتبط با برنامه های پدافند غیر عامل یکی از ضروریات است که تاکید مدیران ارشد استان به ویژه استاندار همدان به عنوان رئیس شورای پدافند غیر عامل استان در این امر بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این نشست جانشین قرارگاه پدافند زیستی نیز در سخنانی به تشریح وظایف کارگروه ها پرداخت و بر تقویت فعالیت هسته‌های علمی در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد.

مهدی فرجی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی در حوزه پدافند زیستی اشاره و به تشریح ساختار و ماموریت های کارگروههای ذیل قرار گاه پدافند زیستی پرداخت.

در پایان ابلاغ و احکام روسای کارگروه های زیر مجموعه قرارگاه که از طرف استاندار محترم صادر گردیده بود به روسای آن تقدیم گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر