۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۶۳۶۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: عدم وجود آزمایشگاه غذا در سطح استان یک ضعف جدی در مقابل تهدیدات زیستی غذا محور است.
به گزارش خبرنگار پایدار ملی از اهواز، جلسه مشترک کارگروه بهداشت سلامت و بیولوژیک شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان با حضور دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونین، مدیران و روسای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی دزفول، آبادان، بهبهان و شوشتر در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

ابول نژادیان با اشاره به وقایع بیمارستان امام خمینی اهواز خطاب به معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تصریح کرد که در بازدیدهای هفتگی و ماهیانه خود از زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی الزامات پدافند غیرعامل را به صورت جدی در نظر بگیرند. 

وی همچنین عدم وجود آزمایشگاه غذا در سطح استان را یک ضعف جدی در مقابل تهدیدات زیستی غذا محور عنوان کردند.

در این جلسه دکتر بهمئی نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در قرارگاه پدافند زیستی به تبیین ماموریت و رسالت قرارگاه و همچنین تشریح وظایف کارگروههای ۸ گانه ذیل قرارگاه پرداختند.

در ادامه ضمن تبادل نظر میان اعضا در راستای طراحی راهکارهای اجرایی جهت مصون سازی استان خوزستان در برابر تهدیدات زیستی مقرر گردید دوره‌های تخصصی پدافند زیستی به صورت منظم و مستمر در سراسر دانشگاههای علوم پزشکی استان برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر