۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۶۲۷۸
سومین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، آموزشی و اجتماعی استان با حضور اکثریت اعضاء و با محوریت آموزش و فرهنگ‌سازی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در این جلسه غفارلو، نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استان ضمن بیان مطالبی درباره تهدیدات حوزه مردم‌محور پدافند غیرعامل خواستار پیش بینی، پیشگیری، دفع و مقابله با هرنوع تهدید و تهاجم، با رعایت اولویت تهدیدات و آسیب پذیری‌ها شده و راهکارهای مقابله با آن را از دید پدافند غیرعامل احصاء کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی جامعه موضوعات پدافند غیرعامل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی جهت پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل لازم و ضروری است.

در ادامه دکتر میلانی، مدیر حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل پرداخته و آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری همه جانبه با پدافند غیرعامل اعلام نمود و اقدامات پدافند غیرعامل را ضروری و مهم بیان کرد.

وحدتی، مدیر حراست آموزش و پرورش کل استان و دبیر کارگروه نیز در ادامه جلسه خواستار اجرای مصوبات این کارگروه و ارسال عملکرد دستگاه های اجرایی عضو در سال 1398 و برنامه های سال 1399 شد.

وی به اقدامات مثبت آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل اشاره و بر حساسیت بیشتر نسبت به آمادگی، بحث ایمنی و تاب‌آوری جامعه در شرایط بحرانی تاکید کرده و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی این امر را باید جزء اهداف اجرایی خود قرار دهند.

در پایان سایر اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درباره محوریت این موضوع ارائه کرده و به بحث و بررسی این موضوع پرداختند.

برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، آموزشی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر