۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۱
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین:
مدیر کل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب در قزوین گفت: رعایت اصول پدافند غیر عامل در کلیه طرح های آبی ضروری و حیاتی است.
مهدی دانشگر با اشاره توجه جدی به موضوع آب در زندگی همه اقشار مردم، اظهار کرد: رعایت اصول پدافند غیر عامل در کلیه طرح های آبی ضروری و حیاتی می‌باشد.

وی سرفصل همه فعالیت‌های بخش آب را مدیریت بحران دانسته و افزود: با نگاه حاکمیتی و امنیتی به پدافند غیرعامل به عنوان یک رویکرد در ایمن سازی زیر ساخت های طرح‌های بخش آب می‌توانیم با اطمینان در جهت افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری صنعت آب گام های مفید برداریم.

دانشگر در خاتمه با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت آب منطقه ای قزوین خواستار همکاری و تعامل مؤثر و فعالانه این کمیته با دفتر بحران وپدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده در راستای اهداف خطیر این امر مهم شد.

در ادامه رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به عنوان یکی از اهداف راهبردی افزود: این طرح باتوجه به نیاز سیستم و حساس بودن موضوع آب در استان به‌صورت فعال در این شرکت در حال انجام می‌باشد.

حمید قزوینی افزود: دفاع یا پدافند غیرعامل تداوم فعالیت ها و افزایش پایداری طرح‌های در دست اجرا را به دنبال داشته و به حفظ منافع، امنیت، رفاه و آرامش عمومی جامعه کمک می کند.

وی به خلاصه ای از مجموعه اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل طرح‌های در دست اجراء شرکت آب منطقه ای قزوین اشاره نمود و گفت: ‌تدابیر لازم جهت بالا بردن کیفیت آب شرب استان با جایگزینی استفاده از آب سطحی به جای آب زیرزمینی، طرح اضطراری تأمین آب شرب ناحیه 1 قزوین از منابع آب سطحی استان ( آب انتقالی از طالقان) و انجام مطالعات پدافند غیرعامل سد و آبرسانی بالاخانلو در جنوب استان در منطقه بوئین زهرا از جمله این اقدامات هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به مطالعات پدافند غیرعامل سد بورمانک در حوزه رودخانه سفید رود خاطر نشان کرد: مطالعات پدافند غیرعامل 16 حلقه چاه منطقه بیدستان و نصب دیواره حفاظتی هوشمند در اطراف سد زیاران به منظور حفظ امنیت جانی افراد توسط این شرکت صورت گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر