۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۲۶۱
وزیر ارتباطات با سرویس پست پلاس از سورپرایز خود رونمایی کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، محمد جواد آذری جهرمی در اینستاگرام در مورد سورپرایزی که قول داده بود نوشت: انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم. 

وزیر ارتباطات همچنین افزود: ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که هزینه‌ها کمتر شود و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست پلاس، انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم. خدا قوت به همه‌ جوانان ایرانی برای این دستاورد.

وی اعلام کرد: تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی همچنین به مناسب آغاز پست پلاس ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.

جهرمی گفت: خیلی از این سورپرایزها مثل ارسال ماهواره جدید، ارزان کردن اینترنت، #پایان_وس و ... را در تقویم گذاشتم و در دو هفته آینده از این دستاوردها و خدمات زیاد خواهیم دید. امیدوارم تلاش‌هایم برای رفع فیلترها هم به نتیجه برسد، خیلی از توییت‌ها و کامنت‌ها رو برای بقیه در جلسات می‌خوانم تا بالاخره با واقعیت‌های جامعه و خواسته‌های شما آشنا شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر