۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۴۶۰۰
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل انجام شد
برگزاری جلسه اداره کل پست استان با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل، عباسی سرپرست اداره کل پست استان و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل بمناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و بازدید از مراکز سرور اداره کل پست و ژنراتور برق اضطراری در روز دوشنبه مورخ 98/8/13 صورت پذیرفت.

به گزارش پایداری ملی، برگزاری جلسه اداره کل پست استان با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل، عباسی سرپرست اداره کل پست استان و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل بمناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و بازدید از مراکز سرور اداره کل پست و ژنراتور برق اضطراری در روز دوشنبه مورخ 98/8/13 صورت پذیرفت.

در ابتدای جلسه فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل عنوان داشت: در سال های اخیر اقدامات مناسبی در حوزه گسترش مفاهیم پدافند غیرعامل در استان صورت گرفته است. وی افزود در سالجاری هجوم حملات سایبری به کشور افزایش چشمگیری داشته که با تدابیر لازم این اقدامات خنثی شده است.

در ادامه جلسه سرپرست اداره کل پست از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل مباحثی را مطح نموده و گفت: آمادگی لازم در اداره کل پست در زمینه ایجاد مسیرهای جایگزین پستی صورت گرفته و در این خصوص دو مسیر در هنگام بحران وجود دارد که مرسولات را در اسرع وقت جابجا خواهند کرد. همچنین سرپرست اداره کل پست از تمهدیدات لازم و نظارت کامل بر بسته های پستی خبر داد تا از اقدامات خرابکارانه و اقدامات امنیتی در این بخش جلوگیری شود.

در ادامه فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل از زیرساخت های اداره کل پست بازدید کرده و بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل در اتاق های سرور تأکید کرد. در ادامه نیز از اتاق برق و موتور ژنراتور برق اضطراری بازدید بعمل آمد و سیستم جایگزین برق هنگام بروز بحران و قطعی ارزیابی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر