۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۳۸
سردار دکتر جلالی در اجلاس سراسری کمیته پدافند غیرعامل استان‌ها در وزارت کشور خبر داد
سردار دکتر جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه استان‌ها باید به سرعت طرح جامع پدافند غیرعامل را تهیه کنند گفت: ضروری است این طرح ها تا پایان سال 98 نهایی شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اجلاس سراسری کمیته پدافند غیرعامل استان‌ها پیش از ظهر امروز با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و حسين ذوالفقاري معاون امنيتي و انتظامي وزیر کشور و رئيس كميته پدافند غيرعامل وزارت كشور به صورت ویدئو کنفرانس در وزارت کشور برگزار شد.

سردار دکتر جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این اجلاس با تاکید براینکه صیانت از زیرساخت‌ها و حفاظت از مردم اولویت سازمان پدافند غیرعامل کشور است گفت: تلاش داریم تا با ارتقای پایداری و آمادگی‌ها، سطح آسیب‌پذیری‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وی با تاکید براینکه رزمایش‌ها جهت ارزیابی وضعیت آمادگی‌ها باید به طور مستمر انجام شود گفت: این رزمایش‌ها سبب می‌شود تا اشکالات احتمالی مشخص شده و به حداقل ممکن برسد.

سردار جلالی با اشاره به اینکه استان‌ها باید برنامه‌های مشخص حفاظت از مردم در شرایط بحران را در دستور کار قرار دهند گفت: شهرهای بزرگ باید فضاهای مناسبی جهت اسکان مردم در شرایط اضطراری تهیه کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به ضرورت ارتقای تاب‌آوری سیستم‌های سایبری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امروز سایبر به عنوان زیرساخت همه دستگاه‌ها خدمت‌رسان تبدیل شده است باید تلاش کرد تا خدمات وابسته به فضای سایبر بتوانند در هر شرایطی به ارائه خدمت ادامه دهد.

سردار دکتر جلالی از نهایی‌شدن طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌ها تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: ضروری است با توجه به ویژگی‌های خاص هر استان طرح پاسخ اضطراری در مواقع بحرانی نیز در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نیز استانداران، از طریق ویدئو کنفرانس به ارائه گزارشی از اقدامان صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در استان‌ها پرداختند. 

نهایی‌شدن طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌ها تا پایان سال ۹۸

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر