۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۵۳۲
معاون آموزش سازمان پدافندغیرعامل کشور در شیراز:
معاون آموزش سازمان پدافندغیرعامل کشور گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش پدافند غیرعامل باید در راس فعالیت‌ها قرارگیرد.
محمد هوشمندی
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از شیراز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، معاون آموزش سازمان پدافندغیرعامل کشور پس از حضور در ویژه برنامه آغاز هفته پدافند غیرعامل و سخنرانی در جمع مسئولین استانی از نمایشگاه ارائه دستاوردهای پدافند غیرعامل در استان فارس دیدن کرد .

ایشان سپس در جمع مربیان آموزشی و رابطین پدافند غیرعامل استان حضور یافت .

کریمیان ضمن تبریک این ایام به تشریح مواردی پیرامون حوزه های مختلف پدافند غیرعامل پرداخت و از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کرد .

وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، اظهار داشت: امروز دشمنان به روش ها و ابزار مختلفی کشور ما را تهدید می‌کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

کریمیان اضافه کرد: درجامعه امروز در مورد مقابله با تهدیدات نوین، فرهنگ‌سازی و آموزش باید در راس فعالیت‌ها قرار گیرد و در جهت تحقق این مهم، استفاده از ظرفیت سمن‌ها، گروه‌های مردم نهاد  و بسیج مردمی می‌تواند بسیار حائز اهمیت و اثرگذار باشد.

سردار کریمیان، خاطرنشان کرد: در مورد توسعه و مفهوم سازی پدافند غیرعامل، اداره کل پدافند غیرعامل استان آمادگی دارد تا همکاری‌های لازم را با همه دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تقویت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف یک از ضروریات مهم جامعه کنونی هست که نیازمند توجه ویژه همه مسئولین در سطوح مختلف است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به گستردگی حوزه تهدیدات ، مشارکت همگانی و همکاری دستگاه های اجرایی استان در جهت هم‌افزایی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل از ضروریات است که باید به آن اهتمام کافی داشته باشیم.

سردار غلام عسگر کریمیان معاون آموزش سازمان پدافندغیرعامل کشور با تاکید براهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، اظهار داشت: امروز دشمنان به روش ها و ابزار مختلفی کشورمان را تهدید می‌کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

معاون آموزش سازمان پدافندغیرعامل کشور گفت: در جامعه امروز در مورد مقابله با تهدیدات نوین فرهنگسازی و آموزش باید در راس فعالیت‌هاقرارگیرد.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی و آموزش می توان از فعالیت‌های بسیج مردمی برای این منظور استفاده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر