۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۰۷
جلسه مرزبانی زیستی به میزبانی اداره کل استاندارد استان مرکزی با حضور فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی، خانم دکتر جعفریان مدیرکل استاندارد استان و جمعی از کارشناسان استان برگزار شد.

جلسه مرزبانی زیستی به میزبانی اداره کل استاندارد استان با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل، خانم دکتر جعفریان مدیرکل استاندارد استان و جمعی از کارشناسان در روز پنجشنبه مورخ 98/8/9 برگزار شد. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن عرض تبریک روز ملی استاندارد عنوان داشت: استاندارد سازی برپایه علم و فناوری بوده که در پیشرفت صنعت کشور نقش بسزایی دارد. با توجه به تلاش های صورت گرفته در اداره کل استاندارد امروز شاهد نقش مؤثر این اداره کل در زمینه سلامت جامعه داریم و در آینده نیز می توان با استفاده از ظرفیت های اداره استاندارد و همکاری با سایر دستگاه ها از جمله اداره کل گمرکات استان بویژه در محافظت از سلامت غذایی جامعه بهره برد. 

وی افزود: طی سال گذشته و ادامه طرح ها در سالجاری اداره کل پدافند تمهیدات خوبی در زمینه فعالسازی فرودگاه های کشاورزی استان، پیگیری امور مربوط به قرنطینه و راه اندازی قرنطینه سیار در سطح استان صورت گرفته که با همکاری سایر دستگاه ها نتایج مفیدی بدنبال خواهد داشت. 

فراهانی از راه اندازی کمیته پدافند بانوان خبر داد که سه جلسه نیز با محوریت نقش بانوان در پدافند غیرعامل برگزار شده که امید است با پیگیری اعضای کمیته مذکور جلسات ادامه یافته و مباحث آموزشی در بین بانوان در امر پدافند غیرعامل و شناخت تهدیدات متصور در جامعه ترویج پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر