۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۴۴۹۱
در نشست معاون استاندار با مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی مطرح شد
به مناسبت شروع هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان و مدیرکل و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در ابتدای این نشست، آقایی مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اداره کل پدافند غیرعامل پرداخته و برنامه های آتی اداره کل در سال جاری را تشریح کرد.

در این نشست علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش های کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل، از اهمیت مقوله پدافند غیرعامل و لزوم توجه بیشتر به آن سخن گفت. 

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل بایستی بیش از سایرین به قوانین حوزه پدافند غیرعامل تسلط داشته باشند، اجرایی شدن برنامه های طرح ریزی شده در حوزه پدافند غیرعامل را در گرو آشنایی کامل متولیان امر با قوانین پدافند غیرعامل دانستند.

راستگو همچنین با تاکید بر قدرتمندتر و اثربخش تر شدن اقدامات پدافند غیرعامل، اظهار داشت: پدافند غیرعامل حلقه گمشده امور اجرایی در کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی با توضیح این که اگر پدافند غیرعامل به صورت صحیح پیاده سازی شود و مصون سازی تمامی زیرساخت ها انجام شود، آسیب پذیری به حداقل می رسد، افزود: برای مقابله با تهدیداتی که در منطقه وجود دارد، بایستی مسئولین پدافند غیرعامل تلاش و همت بیشتری به خرج داده و فهم مشترک بین مردم و مسئولین ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر