۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۳۳
کردستان؛
جلسه کارگروه تخصصی صنعت،معدن و تجارت استان جهت هماهنگی و برنامه ریزی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل 98 با حضور اعضا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کاگروه تخصصی صنعت،معدن و تجارت استان کردستان جهت هماهنگی و برنامه ریزی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل 98 با حضور اعضا برگزار گردید.

در این جلسه حیدری معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و دبیرکارگروه تخصصی صنعت ،معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان ضمن تسلیت ایام اربعین و تبریک نکوداشت هفته پدافند غیرعامل سال 98، عنوان نمود که این کارگروه تخصصی با توجه به چند شاخه بودن فعالیت و گستردگی اقدامات، نسبت به برگزاری رزمایش زیستی در کشتارگاه دام صنعتی سنندج اقدام می نماید و در خلال هفته ضمن برگزاری برنامه های مختلف  اعم از برگزاری کلاسهای آموزشی با موضوعات مختلف پدافند غیرعامل و نیز انجام تبلیغات محیطی در کارگاههای تولیدی و صنعتی با همکاری دیگر اعضاء کارگروه و واحدHSEسازمان سناریوی برگزاری رزمایش را تهیه و در اختیار اعضا قرار می دهند.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان دیدگاههای خود در هر چه بهتر برگزارکردن رزمایش مذکور بر اساس سناریوی طراحی شده اعلام نظر نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر