۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۵۴۳۹۶
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: رویکرد و رهیافت های عملیاتی پدافند غیر عامل، پیشگیرانه و بازدارنده است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، حمید خاور زمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل کبودرآهنگ با اشاره به این که اصول پدافند غیر عامل، بر مبنای بازدارندگی و پیشگیرانه می باشد، اظهار داشت: با توجه به این که بخشی از مباحث سازمانی از حوزه پیشگیری به حوزه عملیاتی سوق پیدا کرده، کیفی سازی و بالا بردن راندمان کار، مورد اهتمام می باشد.

وی به نوع تهدیدات نوین در جهان معاصر اشاره و افزود: در حوزه پدافند 5 حوزه تهدید جدید و نوین شناسایی شده که برای هر یک از آنها قرارگاه مستقل راه اندازی شده است.

وی به هفته پیش روی پدافند غیر عامل پرداخت و تاکید کرد: در هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل که در آبان ماه جاری  برگزار می گردد، همه دستگاههای مرتبط با این هفته برنامه های خود را ارسال کرده یا در حال ارسال هستند.

خاورزمینی ادامه داد: پدافند غیر عامل یک ضرورت است و مختص یک زمان خاص نیست و بایستی کشور را در برابر تهدیدات و آسیبهای احتمالی مقاوم کنیم.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در پایان سخنان خود گفت: ما وارد جنگ اقتصادی، سایبری، اجتماعی و فرهنگی شده ایم که هر یک می تواند توان کشور را به میدان محک و امتحان هدایت کند که هوشیاری و آگاهی ما بایستی بر همه حوزه ها عمومیت داشته باشد.

در این جلسه فرماندار کبودرآهنگ نیز در سخنانی با تشریح برخی از عمکلرد این شهرستان در حوزه پدافند غیر عامل، گفت: کشور ما برای مدیریت بهینه باید به سلاح علم و ایمان مجهز شود.

حجت اله مهدوی افزود: مهمترین سرمایه هر کشور، سرمایه انسانی آن است که امر مصون سازی از منابع انسانی و تجهیز زیرساختها و رفع نواقص عمرانی و خدماتی در حوزه پدافند غیر عامل تعریف می شود.

فرماندار کبودرآهنگ جدیت در همه مقاطع زمانی را مهم ارزیابی کرد و بر همکاری و تعامل کلیه مدیران و مسئولان شهرستانی در همراهی با اجرای کامل برنامه های پدافندی در شهرستان تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر