۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۹۵
خاور زمینی:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: حرکت کلی کشور بر اساس مبانی و اصول پدافند غیر عامل، مردم و مسئولان را برابر نقشه و توطئه دشمنان هوشیارتر می کند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حمید خاور زمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان نهاوند با تشریح عمکلرد اداره متبوع خود، اظهار داشت: شهرستان نهاوند یکی از شهرهایی است که در معرض خطر بلاهای طبیعی از حمله زلزله می باشد که اهتمام به حفظ جان مردم و کاهش خسارات طبیعی و انسان ساز، بایستی در مد نظر مسئولان این شهرستان باشند.

وی با تاکید بر این که تمامی حوزه های اجرایی و فنی – عمرانی بایستی تهدیدات زیست محیطی را به حداقل برسانند، افزود: مسدولان و متولیان امر ساخت و عمرانی، صیانت از جان مردم را در اولویت امور قرار دهند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی یکی از راههای فرهنگ سازی و آشنایی با اصول پدافند غیر عامل است.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهاوند نیز در سخنانی با تاکید بر این که پدافند غیر عامل از الزامات مهم در زندگی بشر است، گفت: بدون رعایت این اصول نمی توان توسعه متوازن را در کشور شاهد بود.

مهدی جلالوند خاطر نشان کرد: همه مسئولان و مدیران شهرستان نهاوند بر اجرای ضوابط پدافند غیر عامل تاکید دارند که امیدواریم در فضای همکاری و تعامل بین دستگاهی، روند اجرایی پدافند غیر عامل را بیش از پیش در برنامه ها قرار دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهاوند ضمن تشکر از سطح همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با فرمانداری این شهرستان، اظهار امیدواری کرد برگزاری کارگاههای آموزشی در نهاوند بتواند در بالابردن سطح دانش عمومی جامعه موثر باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر