۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۷۱
یادداشت سردار جلالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
سردار دکتر جلالی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در یادداشت کوتاهی با عنوان «خداقوت پاسداران آرامش اجتماعی کشور» آورده است: در هفته نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به همه شهدای این نیروی پر اقتدار و مهربان، به همه آنهایی که هستند تا احساس امنیت داشته باشیم خسته نباشید می گویم.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر جلالی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در یادداشت کوتاهی با عنوان «خداقوت پاسداران آرامش اجتماعی کشور» آورده است: در هفته نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به همه شهدای این نیروی پر اقتدار و مهربان، به همه آنهایی که هستند تا احساس امنیت داشته باشیم خسته نباشید می گویم.

متن این یادداشت بدین شرح است:

نیروی انتظامی از جمله مهمترین بخش های نیروهای مسلح کشور است که ارتباط نزدیک و مستقیمی با بدنه مردم دارد.

ناجا در  متن زندگی مردم ایفای نقش می کند و هرگونه اقدام مثبت و یا منفی آن، تاثیر مستقیمی بر کیفیت زیست مردم دارد. این ویژگی برای نیروهای مسلح حساسیت ها و سختی های فراوانی را ایجاد می کند. اساسا ماهیت نیروهای مسلح اقتدار،صلابت و برخوردقاطع است اما ناجا باید بتواند ضمن حفظ این مشخصات با مردم ارتباط برقرار کرده و به تعبیر دقیقتری با آنها زندگی کند.

نیروی انتظامی ازآن مردم و برای مردم است. ناجا حتی اگر با متخلفی هم برخورد می کند باید حواسش باشد در این برخورد آسایش همسایه، کوچه، محله و شهر بر هم نخورد؛ یعنی ظرافت در اقدام مقتدرانه!

به نظرم پلیس ما باید مصداق این آیه کریمه باشد که «مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم».

امروز به یمن مجاهدتهای خالصانه  برادرانم در نیروی انتظامی، کشور در امنیت است. ایران اسلامی امروز دارای امنیت اجتماعی است.

پدری که صبح فرزندش را به مدرسه می فرستد، مادری که دخترش را به دانشگاه رهسپار می کند می داند که امنیت بر جامعه حکم فرماست و دلشوره بازگشت عزیزانش را ندارد.این دستاورد بزرگ مطمئنا جز از طریق زحمات بی دریغ براداران و خواهرانمان در ناجا به دست نیامده است.

در هفته نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به همه شهدای این نیروی پر اقتدار و مهربان، به همه آنهایی که هستند تا احساس امنیت داشته باشیم خسته نباشید می گویم.

یاد می کنم از همه شهدای عزیز نیروی انتظامی علی الخصوص برادر شهیدم  سردارشهید حاج خداکرم فرمانده شهید ناحیه انتظامی قم و سیستان و بلوچستان؛ راهش پررهرو باد!

خداقوت پاسداران آرامش اجتماعی کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر