۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۵
فروزان مهر تاکید کرد:
استاندار خراسان رضوی بر لزوم شکل گیری و فعال سازی کارگروه های ذیل شورای پدافند غیر عامل استان و تدوین شرح وظایف آن ها تاکید کرد.
محمد حسین فروزان مهر در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به برخی تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف از جمله فضای مجازی، آمادگی همه جانبه در رده های مختلف مدیریتی استان را امری ضروری دانست.

استاندار خراسان رضوی برنامه ریزی مبتنی بر شناسایی و حل مسایل  این حوزه را از جمله ماموریت های اصلی اداره کل پدافند غیر عامل استان بر شمرد و افزود: در برنامه ی راهبردی ابتدا باید سیاست های مورد نظر را تدوین، در گام بعد نسبت به تعیین برنامه های عملیاتی اقدام و در نهایت زمانبندی برای انجام فعالیت ها را مشخص کرد.  

فروزان مهر در ادامه به حساسیت موضوع پدافند غیر عامل اشاره و بر لزوم ارائه پیوست پدافند غیر عامل از سوی دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح ها و پروژه ها تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد برنامه های عملیاتی کار گروه های ذیل شورای پدافند غیر عامل ظرف مدت یک ماه آینده تدوین  و برای تصویب به شورا ارائه شود.

گفتنی ست در ابتدای این جلسه مهدی ناصحی مدیر کل پدافند غیر عامل استان گزارشی از روند اجرای مصوبات و آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر