۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۳۷۶۸
سیستان و بلوچستان؛
جلسات پی در پی وکاربردی با نخبگان و کارشناسان استان در راستای طرح جامع پدافند غیرعامل استان برگزارشد.

به گزاراش خبرنگار پایداری ملی ، مرادیان مدیر کل ودبیر شورای پدافند غیرعامل استان ، ضمن اعلام خرسندی از روند اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان گفت : با هماهنگی با دستگاههای اجرایی و در راستای تکمیل طرح جامع استان اقدامات ارزنده و شایان ذکری در استان صورت پذیرفته که باید دراینجا از کلیه دستگاهای اجرای که در راین راستا کمال همکاری راداشته اند قدردانی وتشکر را نمایم.

همچنین مرادیان گفت: فقط در یک ماه گذشته تعداد 30 جلسه در دو نوبت صبح وعصر به مدت بیش از 60 ساعت با نخبگان و کارشنارسان دستگاههای اجرایی در محل اداره کل پدافند غیرعامل و همچنین در خود دستگاههای اجرایی با حضور کارشناسان مجری طرح وکارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل برگزارشد که خروجی بسیار خوبی داشت و روند اجرای طرح جامع را تسریع بخشید.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه اجرای طرح جامع استان از آنچه که پیش بینی می شد با سرعت بیشتری اما بصورت کارشناسی و به دور از شتابزدگی در حال تکمیل و اجرای مراحل پایانی خود است.

در پایان مرادیان اظهار امیدواری کرد که این طرح که با دقت نظر و بصورت میدانی و علمی در حال اتمام است، می تواند ثمرات ارزنده ای را برای استان به بار آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر