۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۵۳۵۸۰
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد:
سردار حیدری با اشاره به تدوین مشترک طرح جامع پدافند غیر عامل در ۳۱ استان کشور از روند مطلوب اجرای این طرح در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سردار حیدری گفت: این طرح نقشه راه و چراغ راهنمای مدیران عالی استان ها برای توسعه این مناطق خواهد بود.

وی شناخت دارایی ها و توانمندی های استان ها و اولویت بندی این توانمندیها را از جمله اهداف اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در استان ها عنوان کرد.

معاون بسج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور از آمادگی و توان بالای دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی برخور هستند افزود: مسئله امنیت کشور موضوع بسیار مهم برای ما بوده و در این مورد با هیچ کشوری تعارف نداریم و با تمام توان در برابر تهدیدات همه جانبه در تمام حوزه های اقتصادی ،سیاسی ،امنیتی و نظامی ایستاده ایم و مقابله خواهیم کرد‌.

سردار حیدری افزود: در شرایط کنونی، تهدیدهای دشمن هیبریدی و ترکیبی بر پایه دانش و فناوری است که لازمه مقابله با این قبیل تهدیدها به روز رسانی و تغییر شیوه عملیات پدافندی است که در این حوزه نیز کشور از توان علمی بالایی برای روبرو شدن با این تهدید ها برخوردار بوده و نقشه های دشمن در این حوزه نیز کارساز نخواهد بود.

در این جلسه بهنامجو استاندار اردبیل نیز با اشاره به اینکه طرح ها و اقدامات مفیدی در ارتباط با پدافند غیر عامل در استان صورت گرفته است افزود: پروژه راه آهن اردبیل به پارس آباد و اتصال آن به جمهوری آذربایجان و بارانداز این پروژه می تواند از نگاه پدافندی برای استان و کشور مفید خواهد بود.
وی با اشاره به اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در استان اردبیل، خواستار همکاری ادارات و ارگان های مختلف استان برای پیشرفت این طرح در استان شد.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر