۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۲۷۸
سردار وحیدی در مراسم تودیع و معارفه وزرای دفاع:
وزیر سابق دفاع با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنایع دفاعی، اضهار داشت: در کارکنان این وزارتخانه هیچگاه خستگی ندیدم به همین دلیل دستاوردها و توانمندی های وزارت دفاع بسیار دیدنی و خیره کننده است.

به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) مراسم معارفه سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تودیع سردار احمد وحیدی با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

سردار وحیدی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری شکسته شدن مرزهای دانش است، گفت: این فرمان در زمان وزارت اینجانب سرلوحه و دستورالعمل کاری وزارت دفاع بود.

سردار وحیدی گفت: در چهار سال گذشته، همکاری نزدیک و کاملی بین وزارت دفاع و نیروهای مسلح وجود داشت و این همدلی راه رشد و توسعه دفاعی کشور را هموار ساخت.

وی خدمت در نیروهای مسلح را یکی از حساس ترین مسئولیت ها و وظایف دانست و گفت: نیروهای مسلح و وزارت دفاع خط مقدم مقابله با دشمن و دفاع از کیان و انقلاب اسلامی است و کار در این عرصه افتخاری بزرگ است.

سردار وحیدی، صمیمیت، همکاری، ولایتمداری، عشق به خدمت، آماده حرکت بودن برای رسیدن به قله ها را ویژگی اصلی کارکنان وزارت دفاع خواند و تصریح کرد: در کارکنان این وزارتخانه هیچگاه خستگی ندیدم به همین دلیل دستاوردها و توانمندی های وزارت دفاع بسیار دیدنی و خیره کننده است.

وزیر سابق دفاع تأکید کرد: امروز ایران به نقطه ای رسیده است که کسی فکر اقدام سوء علیه آن را نمی کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در منطقه، منطقه را آبستن حوادث جدید ناشی از خصومت و تکبر مستکبران و ضعف کشورهای ساده لوح و ضعیف دانست.

سردار وحیدی با اشاره به تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه گفت: آمریکا کشوری است که انبارهای انباشته از بمب های شیمیایی دارد که می بایست طبق کنوانسیون های بین المللی تا امروز تمامی آنها را نابود می کرده حال چنین رژیمی مدعی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی برضد مردم کشورش است.

وی با تاکید بر اینکه ایران سرافراز، مقتدر با عزمی استوار با قدرتی مثال زدنی به رهبری فرماندهی کل قوا در منطقه حرکت می کند، گفت: چشم امید خیلی از کشورها به ایران است و بی تردید پیروزی از آن ماست.

وی همچنین به سردار حسین دهقان به عنوان وزیر دفاع جدید تبریک گفت و افزود: سردار دهقان برادری کارآمد، باکفایت و با سابقه و کارنامه ای درخشان در سپاه، وزارت دفاع و بنیاد شهید است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات سردار وحیدی در طول تصدی مسئولیت های مختلف در وزرات دفاع به ویژه 4 سال گذشته تجلیل و قدردانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر