۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۷۹
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بیانیه سیاسی، انقلابی و الهی گام دوم انقلاب نقشه راه کاملی برای مسؤولان و عموم مردم بوده و عمل به بند بند آن تضمین‌کننده تداوم مسیر عزتمند نظام خواهد بود.

به گزارش پایداری ملی، سردار داود آذرنوش پیش از ظهر امروز در نخستین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه کامل، مسیر روشنی از حرکت همراه با عزت و اقتدار کشور را مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه گام برداشتن پیرو بند بند این بیانیه راهگشا، حلال بسیاری از مشکلات و کمبودها خواهد بود؛ افزود: با نقشه راه جامع بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت در چارچوب آن صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نیز میسر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه توسعه فرهنگ خاضعانه بسیجی در کشور نیازمند انسجام نیروها و برنامه‌ریزی دقیق است، افزود: با بهره‌گیری از ابزارهای نوین فرهنگ‌سازی می‌توان روحیه جهادی و بسیج‌وار را در بین نسل جدید انقلاب تقویت کرد.

وی از برخورداری انقلاب اسلامی از پنج هزار شهید ورزشکار در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: برای تمامی ورزشکاران و جوانان الگوبرداری از شهدا و ایثارگران و فرهنگ‌سازی لازم برای معرفی این گوهرهای ارزشمند با آثار مثبت دنیوی و اخروی همراه خواهد شد.

آذرنوش با بیان اینکه در شرایط کنونی برهه طلایی همکاری وزارت ورزش با سازمان بسیج فراهم شده است، تاکید کرد: تفکر بسیجی در بین ورزشکاران با تقویت روحیه تعامل، هماهنگی و همکاری باید به بهترین شکل ممکن ترویج شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ضرورت‌های جامعه دانست و گفت: شهدا با ایثار خود درس دلدادگی و شهادت را به ما آموختند و عزت و امنیت کنونی را مرهون چنین جان‌فشانی‌هایی هستیم.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر