۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۷۲
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس ما کشوری بودیم که سیم خاردار و گونی سنگر وارد می‌کردیم، با این وجود به لطف خدا و عنایت شهدا با رهبری حضرت امام راحل امروز به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا را با سامانه ساخت ایران زدیم.

به گزارش پایداری ملی، سردار بهمن کارگر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در پیشرفت جامعه و انعکاس فعالیت دستگاه‌های اجرایی دارند و برای جامعه فرصت هستند.

وی افزود: شاید انعکاس واقعیت‌ها توسط خبرنگاران برای برخی مسؤولان تلخ باشد، ولی در اصل شیرین است، چون خبرنگار نظارت از طرف مردم بر کار مسؤولان دارد، ناگفته نماند که خبرنگاران همیشه در بنیاد و راهیان نور کمک کردند.

* پارک موزه  مازندران بزرگ‌ترین مرکز دفاع مقدس در کشور

کارگر یادآور شد: پارک موزه دفاع مقدس در مازندران بزرگترین موزه در کشور است، این پروژه به لطف امام رضا (ع) به این سطح رسید از نظر ما کار تمام شده است و برای تکمیل نباید ناامید باشیم همانطور که در دفاع مقدس دست‌مان خالی بود و پیروز شدیم، برای ساخت این مرکز نیز نگرانی نداریم.

* پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا را زدیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس ما کشوری بودیم  که سیم خاردار و گونی سنگر وارد می‌کردیم، با این وجود به لطف خدا و عنایت شهدا با رهبری حضرت امام راحل امروز به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا را با سامانه ساخت ایران زدیم.

وی بیان کرد: وعده‌های خدا حق است، امروز جمهوری اسلامی با وجود مشکلاتی که دارد یک کشور مقتدر و مستقل است، سرعت و شتاب علمی کشور ما چندین برابر شتاب علمی دنیاست، افتخار ما این است که رهبر ما یک مرجع تقلید و نائب امام زمان است؛ کشور ما یک کشور پیشرفته در منطقه است و علاوه بر تأمین امنیت خودمان امنیت کشورهای اطراف را تامین می‌کند.

* با داعش در سوریه جنگیدیم، نه در شهرهای خودمان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه  داعش برای جمهوری اسلامی به‌وجود آمد، گفت: ما در سوریه با او جنگیدیم نه در شهرهای خودمان! استان شهیدپرور مازندران هم در یادواره های شهدا و بحث مدافعان حرم پیشگام بود.

کارگر تصریح کرد: مسؤول تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران، استاندار است و  باید پاسخگو باشد؛ وی به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی این مرکز قرار بود تا سال ۹۸  این مرکز فرهنگی را به اتمام برسد، ولی بنا بر کمبود اعتبارات مالی میسر نشد اما امیدواریم با حمایت همه دستگاه‌ها به‌ ویژه شهرداری این موزه تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.

* پارک موزه محل تلاقی دو نسل

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: این پارک موزه محل تلاقی دو نسلی که در جنگ حضور  داشت و نسل جوانی است که دفاع مقدس ما را ندید باید نشان بدهیم که ما مردمی بودیم که یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم در صورتی که ۳۶ کشور دنیا در حال کمک به کشور عراق بودند.

وی در پایان  گفت: جوانان و نوجوانان خوبی در کشور داریم ولی برخی سیاه‌نمایی می‌کنند ما ریزش داشتیم ولی رویش هم داریم، در سال گذشته 70 درصد از  ۷ میلیون نفری که به راهیان نور اعزام شدند، را جوانان ۱۵ تا۳۰ سال تشکیل می‌داد که نه جنگ را دیدند و نه لمس کردند‌.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر