۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۲۷۱۸
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این مراسم اظهار داشت: این استان از جمله استان هایی است که در اکثر بخش ها صاحب امتیاز بوده، از این رو شرایط زیرساخت پدافند غیرعامل در این استان دارای اهمیت است.

به گزارش پایداری ملی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این مراسم اظهار داشت: این استان از جمله استان هایی است که در اکثر بخش ها صاحب امتیاز بوده، از این رو شرایط زیرساخت پدافند غیرعامل در این استان دارای اهمیت است. وی افزود: وجود ظرفیت های خاص چون هم مرز بودن با کشور عراق، کنگره بزرگ اربعین، ذخائر نفت، گاز، پتروشیمی و آب های مرزی از جمله مواردی است که ارزش و اهمیت پدافند غیرعامل را در این استان به نسبت سایر استان های دیگر در جایگاهی خاص و مهم قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین، موضوع پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه تری برخوردار است، تکمیل شدن طرح جامع پدافند غیر عامل استان ایلام باید در دستور کار مدیران جدید این حوزه باشد.

مدیرکل پیشین پدافند غیر عامل استان نیز گفت: آنچه در توان داشتیم انجام دادیم و بخش زیادی از طرح جاع پدافند غیر عامل استان انجام شده است.

پرویز شریفی تصریح کرد: علیرغم کمبود نیروی تخصصی در این حوزه، قدم های مثبتی برداشته شد و پدافند غیر عامل استان ایلام در سال گذشته به عنوان اول کشور دست یافت و در کشور دست یافت .

وی با بیان اینکه شرح وظایف حوز پدافند، بسیار گسترده است، گفت: امروز در قرارگاه بیولوژی، قرارگاه سایبری و کارگروه های 11 گانه حوزه پدافند حرف های زیادی برای گفتن داریم و امروز دغدغه ی ما رفع کردن مشکلات در درون دستگاه بود و انرژی زیادی را برای این موضوع صرف کردیم.

مدیرکل جدید پدافند غیر عامل ایلام نیز گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه ها نیازمند حمایت مسئولین ارشد استان هستیم و افق ما تحقق خواسته های رهبری در حوزه پدافند غیر عامل و اتکای استان به داشته های خود است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر