۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۹۹
رئیس‌جمهور در واکنش به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا اظهار داشت: هر روز از مذاکره دم می‌زنند و از روی عجز در برابر خردورزی، وزیر خارجه ما را تحریم می‌کنند.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آئین بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه برق هریس با اشاره به اینکه پهپاد مدرن آمریکا را با سیستم پدافندی ایرانی زدیم که نشان از پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های تکنولوژی است، اظهار داشت: مهم‌ترین نکته این است که این پهپاد را با سیستم خودمان زدیم و این به معنای افتخار بزرگ است.

وی با بیان اینکه یکی از کارشناسان نظامی خارجی مدعی شد که زدن این پهپاد مدرن توسط ایرانی‌ها شبیه به معجزه است افزود: وقتی دشمنان مدعی بودند که هر موشک ایرانی را قادریم منحرف کنیم، بفرمایید این موشک و این پهپاد مدرن شما.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید همه توان خود را برای پیشرفت کشور به‌کار گیریم، تصریح کرد: می‌دانم در زندگی مردم فشار وجود دارد و در یک سال و چند ماه برای زندگی عادی مردم فشار و سختی بوده و هست ولی در عین حال مردم ما در برابر دشمنان سر فرود نیارودند و سختی را با دل و جان خریدند. مردم می‌دانند مسئولان همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند و دلیلش همه افتتاح‌های در ماه‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در این شرایط سخت آمار بیکاری ما کاهش یافته و تورم ما روند کاهشی است و تا پایان سال شرایط بهبود می‌یابد، خاطر‌نشان کرد: راه ما تلاش بیشتر و اتحاد بیشتر و ورود دانشگاه‌ها و جوانان برای پیشرفت بیشتر کشور و اقتصاد و رفاه کشور است.

رئیس‌جمهور در بخشی از سخنانش در واکنش به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا اظهار داشت: هر روز از مذاکره دم می‌زنند و از روی عجز در برابر خردورزی، وزیر خارجه ما را تحریم می‌کنند. ادعای ابرقدرتی دارند اما از منطق و مصاحبه یک دیپلمات شجاع و مقتدر مثل ظریف می‌ترسند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر