۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۴۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر لزوم ایمن‌سازی محورها و حذف نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، عبدالله طباطبائی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر ایمن‌سازی محورها، حذف نقاط حادثه‌خیز، نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رعایت قانون در حفظ حریم راه‌ها تاکید کرد.
 
وی افزود: حضور مستمر گشت‌های پلیس و راهداری در جاده‌های استان در کنار سایر اقدامات فرهنگ‌سازی رانندگی، هوشمند کردن جاده‌ها و بحث‌های زیرساختی باعث کاهش تلفات و تصادفات خواهد شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه برای رشد و توسعه همه جانبه استان اردبیل همه باید در میدان عمل با همه توان تلاش کنند گفت: تشکیلات قضائی استان در کنار سایر دستگاه‌ها از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می‌کند.
 
علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این دیدار حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری راهداران پرتلاش توانستند از 85 مورد تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری کنند.
 
وی به فعالیت 146 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان اشاره کرد و افزود: سالانه بیش از 3 میلیون و 600هزارتن کالا و حدود 2 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر جابه‌جا می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان داشت: از 25 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در محورهای مواصلاتی استان 8 مورد اصلاح شده،8  نقطه در حال اقدام است و 9 مورد دیگر نیز پس از ابلاغ اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر