۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۰۵۰
دبیرکل مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: قطع‌نامه‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران با موضوع چندجانبه‌گرایی پیشهاد شده که در جلسه بعد از ظهر مجمع ارائه و پذیرش آن مورد تأیید قرار خواهد گرفت تا در دستورکار جلسه آینده کمیته سیاسی قرار گیرد.

به گزارش پایداری ملی، محمدرضا مجیدی ظهر امروز در حاشیه نشست سیاسی اجلاس بین‌المجالس آسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته فرهنگی اجتماعی، کمیته اقتصادی و توسعه پایدار، کمیته سیاسی و کمیته اداری مالی چهار کمیته مجمع مجالس آسیایی هستند و در جلسه امروز هشت قطع‌نامه در دستورکار کمیته سیاسی مجمع قرار دارد.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی (APA) ادامه داد: قطع‌نامه‌ای از سوی جمهوری اسلامی ایران با موضوع چندجانبه‌گرایی پیشهاد شده که در جلسه بعد از ظهر مجمع ارائه و پذیرش آن مورد تأیید قرار خواهد گرفت تا در دستورکار جلسه آینده کمیته سیاسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: قطع‌نامه‌هایی از گذشته در دستورکار مجمع باقی مانده که امروز بررسی و اصلاحیه‌های احتمالی کشورها مورد بحث قرار خواهد گرفت و بعد از نهایی شدن در این کمیته، در نشست شورای اجرایی اول مجمع که اول مهر ماه در ترکیه برگزار می‌شود در دستورکار قرار خواهد گرفت.

مجیدی خاطرنشان کرد: اجلاس کمیته فرهنگی اجتماعی بهمن سال گذشته در بانکوک، اجلاس کمیته اقتصادی و توسعه پایدار دو ماه قبل در روسیه، اجلاس کمیته سیاسی امروز در اصفهان و اجلاس کمیته اداری و مالی به زودی در بغداد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر