۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۰۹۶۷
دادستان کوهدشت با بیان اینکه ما مجوزی تحت‌عنوان قلیان‌سرا نداریم، گفت: سیستم پایش تصویری در این شهرستان راه‌اندازی شود.
به گزارش پایداری ملی، اردشیر حسینی با اشاره به ضرورت احداث سیستم پایش تصویری در این شهر اظهار داشت: متولی این کار شهرداری بوده، در جلسات مشترک هم راه‌اندازی آن مصوب شده و نیاز به تأمین اعتبار دارد.

وی افزود: توقیف کشفیات حامل‌های نفتی و انبارهای احتکار در شهرستان کوهدشت سال گذشته با دستور دادستانی و توسط اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده‌‌بود، اداره تعزیرات این شهرستان با کمبود نیرو مواجه است.

دادستان کوهدشت با بیان اینکه پرونده‌های قتل در کوهدشت پیچیده و سازمان‌یافته نیست و بیش‌تر ناشی از مسائل قومی و قبیله‌ای است، عنوان کرد: ما مجوزی تحت‌عنوان قلیان‌سرا نداریم، متولی برخورد با قلیان‌سراها به‌لحاظ تهدید علیه بهداشت‌عمومی با شبکه بهداشت است، در صورت مشاهده تخلف با همراهی نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌شود و دستوراتی نیز برای برخورد با آن‌ها صادر شده‌است.

وی بیان کرد: شاید یکی از اولین دادسراها بودیم که بلافاصله پس از الزامی‌بودن استفاده از دستگاه کارتخوان در مطب‌های پزشکان از شبکه بهداشت‌ودرمان کوهدشت خواسته‌ایم که نسبت به انجام آن اقدام کنند، باید مطب‌های پزشکان این شهرستان به دستگاه کارتخوان مجهز شود.

حسینی با اشاره به کمبود نیرو و کمبود امکانات در اداره منابع‌طبیعی کوهدشت گفت: در سال 97 حدود 200پرونده مربوط به منابع‌طبیعی بوده و 99درصد آن منجر به محکومیت شده‌است، هم‌چنین با توجه به اهمیت حفاظت از عرصه‌های منابع‌طبیعی پرونده‌های مرتبط با این موضوع را شخصاً رسیدگی می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر