۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۸۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مدیریت و تامین منابع آبی نیازمند هماهنگی و اقدامات یکپارچه همه دستگاه‌های ذیربط است.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه تامین آب شرب روستاهای استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان، فرمانداری‌ها در تخصیص اعتبارات به این بخش، توجه ویژه داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اهمیت مدیریت مصرف در این حوزه افزود: در همین راستا، دستگاه‌های مربوطه با نظارت دقیق و مستمر از تخلفاتی مانند ایجاد انشعابات غیر مجاز جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات کوتاه مدت اعم از ارتقای پمپ‌های مورد استفاده در تصفیه خانه‌های موجود، تهیه و تامین دیزل ژنراتور، و تامین تانکرهای آبرسان برای مناطق عشایرنشین می‌بایست در کنار اقدامات بلند مدت مانند احداث تصفیه خانه‌های جدید اجرایی شوند.

امامی یگانه گفت: با توجه به کاربردهای متفاوت آب در مناطق روستایی و عشایری نظیر آب شرب و کشاورزی، برگزاری آموزش‌های لازم توسط دهیاری‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی در نحوه مصرف ایفا کند.

وی افزود: با توجه به‌نیاز روستاهای استان، علاوه بر اعتبارات استانی و ملی از سفر آینده ریاست محترم جمهوری نیز برای جذب اعتبار لازم اقدام خواهیم نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر