۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۵۰۷۳۶
شهردار نسیم‌شهر با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ابزارهای مدرن ترافیکی و حمل و نقل گفت: با اعتبار ۵۰ میلیاردی ریالی نسیم‌شهر به سیستم مانیتورینگ شهری مجهز می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، عباس شوندی، با اشاره به اینکه پایش تصویری در سطح شهر تخلفات رانندگی را کنترل و امنیت شهر را افزایش می‌دهد اظهار داشت: پایش تصویری نسیم‌شهر با نصب دوربین‌های مداربسته با هدف مکانیزه کردن پایش تصویری شهر و ایجاد امنیت و حراست از لوازم و اماکن عمومی انجام می‌شود که این امر اقدام مناسبی جهت هوشمندسازی پایش تصویری است.

وی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ و پایش تصویری کاهش حجم ترافیک، تسهیل در رفت و آمد به ویژه در مناطق مرکزی شهر است که نصب این دوربین‌ها در ورودی‌‌ها و هسته مرکزی شهر اولویت دارد.

شهردار نسیم شهر با بیان اینکه سیستم پایش مانیتورینگ شهری امکان تشخیص تردد غیر ضروری رانندگان را امکان‌‌پذیر می‌کند بیان کرد: است در مواقع بحران نیز می‌توان از این سیستم استفاده کرد و این پروژه با اعتبار 50 میلیارد ریالی در چند فاز اجرا و کامل می‌شود.

شوندی به محاسن مانیتورینگ شهری اشاره کرد و گفت: کنترل ترافیک و افزایش امنیت، نظارت وسیع، کمک به پلیس، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و مستندسازی و ایجاد بانک اطلاعاتی از فواید نصب این سیستم تصویری است که کمک می‌کند تا شرایط ایمن‌‌تری در شهر ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید به سمت ابزارهای مدرن ترافیکی و حمل و نقل پیش برویم خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی، پلیس راهور و شهرداری می‌توانند از تصاویر ضبط شده به منظور حل مسائل مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر