۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۰۶۷۹
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تلاش می‌شود بازسازی و نوسازی خانه‌های مسکونی تخریب شده سیل‌زدگان پلدختر تا پایان سال انجام شود.

به گزارش پایداری ملی، اسماعیل نجار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام بسیار موثری که باید در مناطق سیل زده پلدختر صورت پذیرد، بازسازی و ساخت منازل مسکونی تخریب شده و احیای زندگی دوباره مردم است.

وی افزود: برخی خانه‌های مسکونی که در پلدختر در جریان وقوع سیل تخریب شده در حریم رودخانه کشکان قرار گرفته که جنب دانشگاه آزاد این شهر زمین بسیار مناسب برای بازسازی آن خریداری شده و پروانه برای ساخت آن صادر شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای بازسازی و نوسازی منازل مسکونی تخریب شده از سیل در شهر و روستاهای سیل زده پلدختر زمین مناسب مشخص، خریداری و یا واگذار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری با برنامه‌ریزی زمان بندی عملیات بازسازی خانه‌های مسکونی تخریب شده در پلدختر به پایان برسد و کار تعمیرات ساختمان‌ها نیز تا پایان تیرماه سال جاری انجام شود.

نجار همکاری و رضایت مردم سیل زده پلدختر را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: امیدواریم این رضایتمندی با توفیق الهی بیشتر شود و بتوان با همکاری و مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و بانک ها در اسرع وقت کار بازسازی را در شهرستان پلدختر به پایان رساند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در این سفر همچنین از ضلع غربی سیل زده شهر معمولان، ستاد بنیادمسکن اردبیل معین این بخش، سایت محل احداث منازل مسکونی تخریب شده از سیل و همچنین سالن امام علی(ع) محل اسکان سیلزدگان معمولان بازدید کرد.

نجار در بازدید از مناطق سیل زده معمولان از روند بازسازی و پرداخت کمکبلاعوض و تسهیلات به سیل زدگان ابراز رضایت کرد.

در این بازدیدها اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور را علی سیف سرپرست فرمانداری پلدختر، غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، صدر رییس ستاد معین بازسازی استان اصفهان در پلدختر و جمعی از مسوولان محلی همراهی کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر