۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۰۵۷
اولین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر شهریور ماه ،با محورهای موضوعی پهپادهای دریا پایه، سامانه‌های پشرفته کمک ناوربری، دفاع سایبری در دریا، تجهیزات و تسلیحات هوشمند، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و ... برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پایدار ملی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های ناشناخته دریاهای شمال و جنوب کشور و توسعه و گسترش قدرت دریایی و همچنین با عنایت به لزوم شناخت و بکارگیری ظرفیت‌های مورد نیاز برای عبور کشور به ویژه نیروهای مسلح از سد تحریم‌های که یک ضرورت انکارناپذیر است؛ اولین همایش ملی فناوری‌های نوین دریایی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در روزهای 12 و 13 شهریور ماه سال جاری، با شرکت تمامی ارگان‌های دریایی کشور و با محورهای موضوعی پهپادهای دریا پایه، سامانه‌های پشرفته کمک ناوربری، دفاع سایبری در دریا، تجهیزات و تسلیحات هوشمند، پدافند غیرعامل در حوزه دریا و ... برگزار می‌شود.

در همین راستا، نشست خبری دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و دریادار دوم پیمان جعفری طهرانی رییس همایش مذکور هفته آینده برگزار خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر