۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۰۲۰۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اعتبارات ملی که در حوزه مدیریت بحران و برای مقابله با عواملی چون سیل، زلزله و سرمازدگی مصوب شده باید توسط دستگاه‌های مربوطه در استان جذب شوند.

به گزارش پایداری ملی، مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت نقاط حادثه‌خیز رودخانه‌ای در اردبیل اظهار داشت: اعتبارات ملی که در حوزه مدیریت بحران و برای مقابله با عواملی چون سیل، زلزله و سرمازدگی مصوب شده باید توسط دستگاه‌های مربوطه در استان جذب شوند.

وی بیان کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز رودخانه‌ای در شهرستان‌ها، انجام شده و وظایف دستگاه‌ها هم مشخص است و اقدامات در این حوزه باید انجام شود تا بتوانیم از خسارات احتمالی جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: فعالیت‌های اجرایی در راستای انجام اقدامات زیرساختی در زمینه مقابله با حوادث طبیعی باید به صورت مداوم و بدون وقفه و با محوریت فرمانداری‌ها در تمام شهرستان‌های استان ادامه داشته باشند.

امامی یگانه تصریح کرد: حادثه سیل اخیر در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان نشان داد که مدیریت پسماند و نخاله‌ها و نیز بازگشایی مسیل‌ها و دهانه پل‌ها در هنگام وقوع سیل بسیار حائز اهمیت هستند که نیازمند اقدامات مستمر در تمام ایام سال است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در مجموع 43 هزار میلیارد تومان در بودجه 98 در حوزه مدیریت بحران برای کل کشور در نظر گرفته شده و دستگاه‌های استانی باید در جذب سهم استان پیگیری و اهتمام ویژه داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر